lördag 29 november 2014

Sydney

Vilken vecka! Det känns som att vi har hunnit med så mycket under veckan som gått så att det är svårt att återberätta. Men här kommer några höjdpunkter! 

Första kvällen gick vi till the rocks och hamnade på the argyle. Grymt ställe! Blev en espresso martini för mig. De andra beställde något större drinkar. 


Vi hann ju såklart med lite vanliga sevärdheter. 


Fish market var roligt att kolla in. 


Vi åkte också till Bondi och turistade. 


Och drack vin. 


I torsdags firade jag min första Thanksgiving. Det gick inte att undvika med två amerikaner i lägenheten. Några kompisar kom och firade med oss. 


Kvällen avslutades på the ivy, fantastiskt ställe. Hade hur kul som helst! 


I går var vi på Stereosonic. Inte riktigt min grej så det blev en blixtvisit för min del...

 
Imorgon åker Ramsey hem. Jag och Ali åker vidare till Manly för att återhämta oss från den här veckan. Ser fram emot några alkoholfria dagar! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar