torsdag 25 september 2014

Äntligen lov!

Igår firade vi in lovet på Longboards. 14 tjejer, hamburgare, musik, vin och öl. Mycket trevligt! 


Vi kommer definitivt köra en favorit i repris.


Även fast det står "lov" i schemat så är det såklart inte lika bra som det låter. Lärarna förväntar sig att vi studerar under lovet eftersom många inlämningar/tentor ligger strax efter. 

Jag ligger fortfarande hyfsat i fas men ska stanna hemma under lovet så att jag får klart den största delen uppgifterna. Skulle vara så skönt att kunna ta det lite lugnt i slutet av terminen och bara ha tentorna att fokusera på.

Det här är min plan men ser också att solen ska vara framme under lovet så antar att plugget kommer att prioriteras bort då och då! 

Alis mamma är här på besök så nu har jag rummet för mig själv i en vecka! Hurra! Min andra rumskamrat Stephanie åker hem under lovet så då har jag lägenheten för mig själv i fem dagar. Ännu mer hurra! 

Känner att jag börjar bli lite sjuk så det är bra att jag får den här veckan så att jag kan sova mycket och vila upp mig. 

Här är en bild från förfesten i lördags. Helt oväntat började kvällen med fyrverkerier! 


Och här är en bild från söndagens traditionella fika.


Önska mig nu lycka till med mitt produktiva lov. Det lär behövas! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar